Veelgestelde vragen

Slim dat je even kijkt bij de 'Veelgestelde vragen'. Mocht je vraag er niet tussen staan schroom dan niet om even contact op te nemen via info@woodytime.nl ! Antwoord proberen we te geven binnen 3 uurtjes!

 

Kan ik alleen online kopen?

Nee, er zijn momenteel verschillende verkooppunten die de horloges en zonnebrillen van WoodyTime aanbieden. Voor de snelste levering is online bestellen echter nog steeds het makkelijkst.

Kan ik met IDEAL betalen?

Ja natuurlijk! betalen met IDEAL is veilig, betrouwbaar en daarnaast ontzettend eenvoudig!

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een product te bestellen moet je het eerst in je winkelmand plaatsen. Dit doe je door op de foto van het product te klikken en vervolgens rechts onderin op IN WINKELMAND te klikken. Vervolgens kan je hier het aantal doorgeven dat jij wilt bestellen. Door op WINKEL VERDER te klikken, kan je meerdere artikelen tegelijk bestellen. Je betaalt enkel verzendkosten van €3.50 onder een besteedbedrag van €50. Bestel je voor meer dan €50? Dan betaalt WoodyTime de verzending!

Je kan je winkelmand altijd nog wijzigen; je kan het aantal aanpassen of een product helemaal verwijderen.

Vervolgens vragen we je om je gegevens in te vullen. De vakjes met een * zijn verplicht om in te vullen. Na het opgeven van je adres, etc. kies je de gewenste betaalwijze.

Na afronding van de betaling krijg je een bevestiging in beeld en een mail toegestuurd.

Wat is de levertijd?

Mocht het product op voorraad zijn dan streeft WoodyWatch ernaar om het product dezelfde dag te verzenden. Normaliter kun je er dus vanuit gaan dat je besteld voor 17.00 en het product de volgende dag in huis hebt!

WoodyWatch heeft over het algemeen alle modellen vanuit de Webshop op voorraad. Mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn dan neemt WoodyWatch contact met je op over hoe dit het beste op te kunnen lossen. Uiteraard ontvang je natuurlijk eerst je geld terug.

Niet op voorraad?

Mocht het product dat je besteld hebt toch onverhoopt niet meer op voorraad zijn? Dan zal WoodyTime contact met je opnemen over eventuele leveringsduur.

Kan ik ook wederverkoper worden?

WoodyTime is momenteel opzoek naar enkele wederverkopers! lijkt het je leuk om ook het assortiment van WoodyTime te verkopen? Neem via info@woodytime.nl contact op, wie weet leidt dit tot een mooie samenwerking!

Hoe maak ik het bestelde horloge kleiner?

Het kleiner maken van het horloge is erg gemakkelijk. Ter verduidelijking kunnen onderstaande filmpjes bekeken worden. Ook kunt u even langs de plaatselijke juwelier rijden. Deze is er vaak binnen enkele minuten mee klaar.

- Filmpje 1  - Filmpje 2

Mocht het onverhoopt toch niet helemaal lukken? Neem dan contact op met ons!

Als ik het bestelde artikel wil retouneren, kan dat?

Alle aankopen kunnen geretourneerd worden. Je kunt de artikelen binnen 7 dagen na levering in originele verpakking, ongebruikt en voldoende gefrankeerd retour sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren. Wanneer je een item retour stuurt zullen wij, na ontvangst van de retourzending zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 30 dagen het aankoopbedrag retour storten. Echter kun je natuurlijk ook kiezen voor een ander passend WoodyTime model!

Mocht het product beschadigd zijn kun je altijd contact opnemen en zorgt WoodyTime voor een passende oplossing! Retourneren kan in dit geval ALTIJD!

Hoe stuur ik een pakketje retour?

Voordat je een product retour stuurt onvangen we graag een e-mail, zodat de retour bij ons aangemeld is. We ontvangen graag naam, mailadres en de reden van retourneren.

Als ik het bestelde artikel wil ruilen, kan dat?

Als je een artikel wilt ruilen voor een andere kleur zal je een nieuwe bestelling moeten plaatsen en het andere artikel retour moeten sturen.

Zou je graag een ander item willen ontvangen dan kan je een nieuwe order plaatsen en het reeds bestelde aan ons retourneren.

Kan ik WoodyWatch telefonisch bereiken?

Jazeker! WoodyTime is telefonisch te bereiken op 06-53631826

Krijg ik garantie op de artikelen die ik bij Woodytime heb besteld?

WoodyTime werkt samen met een vaste leverancier die 1 jaar garantie biedt op al haar modellen.

Naar welke landen wordt het verzonden?

Onze producten worden over de hele de wereld verzonden.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Bestel je product voor 16.00 uur..

Volgende dag al in huis.

 

Verzendkosten; €3.50

Bestelling boven de €50? WoodyTime betaalt de verzendkosten.

 

 

© 2015 - 2017 WoodyWatch | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.